Wednesday, June 27, 2007

Sivaji


lepas kempunan nak tegok citer ni kat JJ balakong, semalam Remo semangat ajak semua org g midvalee.

aku lah mangsa itu. pegi awal beli teket sbb aku coti. Hmmm pegi jer lah. show kol 8, aku g kol 6. again, mamat kaunter tu kata sivaji Full. so aku tension sangat. penat tau meredah jem kl waktu petang. tapi demi memuaskan nafsu Remo, aku tunggu jugak sampai kol 7.30, tiket release. aku Q blkang meenachi verangans. blakang aku ader beberapa meenachi kamfungs. kami semua Q tapi bagi orang lain jalan dulu. sbb nak tunggu yang release. kekekeke

dah 7.30 aku perasan 4 lane penuh ponggals2 yang tunggu teket release. takutnya abes.. penat aku Q. dah blah menachi depan aku meenachi belakang aku coba potong aku.. chaist! jangan haraps. aku terus potong dia balik. aku cakap kat kaunter'Sivaji 5' k(kali ni aku cakap je, sebelom sebelom ni aku tunjuk jer sbb takut org sblh dengar kui kui kui).sib baik ader lagi, dalam 10 gitu... so akak kaunter tu rekomen kat aku 5 seat kat belakang. sib baik belakang. bole masuk lambat n nyorok nyorok sket.

so lepas beli terus aku g surau. jumpe Remo, Ghano, Kepot. fazilah kat atas. lepas semayang terus g wayang 15. masuk masuk je,bau semerbak. ekekekeke. maser tuh tgh iklan lagi. sultan, next filem si Rajini kot. tapi katanya next film dia kartun CGI tajuk HARA arahan anak dia. Music still by ARR.

then start la citer yg remo tunggu2. aku tunggu lagu jer.

komen aku:

hmm. filem si Shankar ni dah di expect tak akan up to my expectation.sbb Shankar macam boleh buat lagik bagus. aku tak nangis langsung citer ni. Nayak/Muthalvan sampai sebesen air mata aku. Tema yang sama jugak. dan Meganya filem ni dapat dilihat dari lagu first jer. balaileka. Vaaji Vaaji -lagu kat kolam mandi yang grang tuh...lain lain dah boleh agak dan sayang subtitle datang dan pergi, kemudian terus pergi tak kembali. VENCIII sangat. terus tak pahamm.

Music, aku takde masa nak hapal sbb Remo tergesa2 nak tengok. devdas aku beli bulan 5, so bulan 7 masa dia tayang aku siap dah buat choreo graphy sendiri hehehehehe...

aku mahapkan ARR. dia terpaksa down gredkan karya dia untuk bagi sampai 'kasta' music tipikal Rajini. apa pun Balileka tuh starting suara harmoni pompuan best sangat.

picturisation chanteq bangettt.

antara lain yang dapat aku kesan:

lagu Kathal Rojave instrumental (piano) masa scene kat kedai music

lagu anbe aruyire di ikuti paarthal mudhal masa gi rumah shreya saran makan cili.

lagu andangkaka masa deepavali.

dan klaka sangat masa lagu Raa raa (shreya menari, Rajni n Vivek nyanyi Ta ta ta ta..).


overall worth sikit dari tgk Peret Kereben 3.

cerita lanjut:

http://halilintar.fotopages.com/?entry=1201292&page=0

1 Comments:

At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said...

aku jelahhhh yang xcited nk tgk ehhh??? citer si key leng mengamuque dlm wayang tak moh citer? sebaik time tu tgh scene suspen n bising, so bleh la cover malu dari jeritan azab key leng bukit tu...

 

Post a Comment

<< Home